A Főiskola a Neptun belépő képernyőjén található felületen keresztül, illetve Neptun üzenetekben értesíti a hallgatókat az őket érintő hírekről. Ezért kérjük, rendszeres időközönként lépjen be a Neptunba, illetve a belépőképernyőn tájékozódjon a legfrissebb hírekről.
A Gábor Dénes Főiskola egykapus ügyfélszolgálati rendszert üzemeltet, így minden felmerülő kérdést az info@gdf.hu email címre várunk.
A személyes ügyfélszolgálat kizárólag időpontfoglalással lehetséges, időpontot foglalni a https://gdf.salonic.hu/ felületen kell. Személyes ügyfélfogadási idő: a vészhelyzet fennálása alatt szünetel Telefonos elérhetőség: +36–1/472‑5480 kedd: 13:00 – 16:00 szerda: 8:00 – 12:00 csütörtök: 13:00 – 16:00 (kérjük elsősorban az emailes lehetőséget válasszák)
A veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet rendelkezéseinek megfelelően a koronavírus járvány kockázatának csökkentése, a főiskolai polgárok életének és egészségének védelme, továbbá a tanulmányi munka fenntarthatóságának érdekében, figyelemmel az ágazatirányító „Ágazati ajánlás a felsőoktatási képzés egészségügyi válsághelyzet során történő megszervezéséhez” 2020. november 11. napjától teljes mértékben online formára áll át.
- A kormányrendelet alapján, minden tanulmányi cselekményt (tanulmányi foglalkozást, tanulmányi teljesítményértékelést) távolléti oktatási formában kell megszervezni és lebonyolítani.
- A személyes ügyfélfogadás ezen időszak alatt szünetel, ügyintézés az info@gdf.hu email címen, illetve a Neptunban lehetséges.
- A záróvizsgák lebonyolításáról a későbbiek folyamán küldünk részletes tájékoztatást.
|